Webboek | Landelijk steunpunt Brede Scholen

Menu

Skip to content
  • HOME
  • CATEGORIE
    • Ambassadeurs
    • Brede school of IKC?
    • De pijlers van brede school en IKC
    • Educatie
    • Peuters en peuteropvang
    • Kinderopvang
    • Overblijf
    • Zorg
    • Welzijn
    • Culturele sector
    • Sport
    • Overheid en de brede school
    • Verschijningsvormen
    • Stand van zaken
    • Stappenplan
    • Checklist
    • Het proces
    • Visie
    • Analyse
    • Interne analyse
    • Omgevingsanalyse
    • Doelen
    • Strategie
    • Pedagogische visie
    • Activiteiten en programmering
    • Doorgaande lijnen
    • Aansprakelijkheid
    • Samenwerken
    • De partijen
    • Voorwaarden
    • Financiering
    • Wat kost een brede school?
    • Naar een sluitende begroting
    • Financieringsbronnen
    • Personeel en organisatie
    • Strategisch HRM
    • HRM Instrumenten
    • Functies in de brede school/IKC
    • Arbeidsvoorwaarden
    • Opleidings- en bevoegdheidseisen
    • Bedrijfsmodellen
    • Gebouw, beheer en exploitatie
    • Huisvesting
    • Eigendom
    • Beheer
    • Exploitatie
    • Evalueren
    • Kwaliteitscriteria
    • Monitor en evaluatie
    • Monitor
    • Evaluatie
    • Thema’s binnen brede school en IKC
    • Het jonge kind
    • VVE: Voor- en vroegschoolse educatie
    • Harmonisatie peuterspeelzaal en kinderopvang
    • Ouderbetrokkenheid
    • Passend onderwijs en (transitie) Jeugdzorg
    • (Verlengde) Leertijd
    • Andere schooltijden
    • Kunst en cultuur
    • Gezonde leefstijl
    • Bewegen
    • Combinatiefuncties
    • Krimp
  • CONTACT
  • BRONNEN
  • COLOFON

De pijlers van brede school en IKC

Brede scholen en IKC’s bestaan uit een aantal pijlers:

  • Educatie
  • Peuterspeelzalen
  • Kinderopvang
  • Zorg
  • Welzijn
  • Cultuur
  • Sport
  • Overheid
  • HOME
  • CATEGORIE
    • Ambassadeurs
    • Brede school of IKC?
    • De pijlers van brede school en IKC
    • Educatie
    • Peuters en peuteropvang
    • Kinderopvang
    • Overblijf
    • Zorg
    • Welzijn
    • Culturele sector
    • Sport
    • Overheid en de brede school
    • Verschijningsvormen
    • Stand van zaken
    • Stappenplan
    • Checklist
    • Het proces
    • Visie
    • Analyse
    • Interne analyse
    • Omgevingsanalyse
    • Doelen
    • Strategie
    • Pedagogische visie
    • Activiteiten en programmering
    • Doorgaande lijnen
    • Aansprakelijkheid
    • Samenwerken
    • De partijen
    • Voorwaarden
    • Financiering
    • Wat kost een brede school?
    • Naar een sluitende begroting
    • Financieringsbronnen
    • Personeel en organisatie
    • Strategisch HRM
    • HRM Instrumenten
    • Functies in de brede school/IKC
    • Arbeidsvoorwaarden
    • Opleidings- en bevoegdheidseisen
    • Bedrijfsmodellen
    • Gebouw, beheer en exploitatie
    • Huisvesting
    • Eigendom
    • Beheer
    • Exploitatie
    • Evalueren
    • Kwaliteitscriteria
    • Monitor en evaluatie
    • Monitor
    • Evaluatie
    • Thema’s binnen brede school en IKC
    • Het jonge kind
    • VVE: Voor- en vroegschoolse educatie
    • Harmonisatie peuterspeelzaal en kinderopvang
    • Ouderbetrokkenheid
    • Passend onderwijs en (transitie) Jeugdzorg
    • (Verlengde) Leertijd
    • Andere schooltijden
    • Kunst en cultuur
    • Gezonde leefstijl
    • Bewegen
    • Combinatiefuncties
    • Krimp
  • CONTACT
  • BRONNEN
  • COLOFON
Minimal WordPress Theme by Cudazi.